Tekst Ugovora možete pročitati ispod.
Ugovor o povezivanju na MIXP
Ugovor je zaključen dana xx.xx.xxxx godine između:
1. XXX, sa sjedištem XXX, koga zastupa Izvršni direktor XXXX PIB XXXX, PDV XXXX (u daljem tekstu: Korisnik).
i
2. Univerzitet Crne Gore (UCG,) sa sjedištem u Podgorici, Cetinjska br. 2, kojeg zastupa Rektor prof. dr Danilo Nikolić (u daljem tekstu: Pružalac usluge).
Član 1
U ime UCG uslugu pruža Centar Informaciong sistema Rektorata UCG u kojem je MIXP smješten.
Član 2
Pružalac usluga garantuje da će pružati uslugu sa pažnjom dobrog privrednika, kao i u skladu sa ITU-T preporukama i drugim medjunarodnim standardima koji su opšteprihvaćeni u ovoj oblasti.
Pružalac usluga ne garantuje za neki od kompjuterskih virusa ili drugih programa koji manifestuju infektivne ili destruktivne osobine. Korisnik je odgovoran za sprovodjenje odredjenih procedura i provjera radi zaštite od takvih programa. Pružalac usluga ne odgovara za bilo koji vid neispravnosti ili nefunkcionalnosti opreme Korisnika, kao ni za neispravnost, nefunkcionalnost ili nelegalnost instaliranog softvera na strani Korisnika.
Za povezivanje na MIXP koriste se IP adrese, IPv4 i IPv6 oblika, opisane relevantnim dokumentima.
Pružalac usluga je dužan da pruži, na zahtjev, potrebna uputstva Korisniku o pravilnom konfigurisanju opreme za pristup.
U slučaju da Pružalac usluga identifikuje smetnju, obavijestiće Korisnika u najkraćem mogućem roku (tabela 2).
Na osnovu sopstvene identifikacije smetnje i/ili podataka dostavljenih od strane Korisnika, tehnička služba Pružaoca usluga vrši provjeru i ulaže sve objektivne napore da otkloni smetnju u što kraćem roku.
Kada se smetnja otkloni, tehnička služba Pružaoca usluga obavještava Korisnika o vremenu otklanjanja smetnje i razlozima za nastajanje iste.
Rokovi za otklanjanje smetnje počinju da teku od trenutka kad Pružalac usluga prijavi smetnju ili potvrdi smetnju prijavljenu od strane korisnika, a najkasnije 1 sat od momenta prijave smetnje. Smetnja se smatra otklonjenom u trenutku kada Korisnik potvrdi uspostavljenu funkcionalnost Usluge.
U slučaju kada se proces rješavanja smetnje ne odvija kao što je očekivano ili nije u skladu sa ciljevima utvrdjenim Ugovorom, Korisnik ima pravo da pokrene proceduru eskalacije, kako bi ubrzao otklanjanje smetnje. Ovo će se vršiti preko osoba za kontakt definisanih od strane Korisnika i Pružaoca usluga.
Osobe za kontakt Pružaoca usluga:
Ime i prezime |
Telefon |
U periodu |
||
Prijava smetnje |
Balša Femić, Ljiljana Adžić |
020 414 282 |
08 - 16 |
|
Prijava smetnje |
Balša Femić, Ljiljana Adžić |
069 337 445 |
16 - 08 |
|
Prijava smetnje |
Balša Femić, Ljiljana Adžić |
069 337 445 |
Vikendom i praznicima |
|
Eskalacija |
Balša Femić |
069 337 445 |
|
Tabela 1
Osobe za kontakt Korisnika:
|
Ime i prezime |
Telefon |
Naziv organizacione cjeline |
|
Prijava smetnje |
|
|
|
|
Tehnička pitanja |
|
|
|
|
Eskalacija |
|
|
|
|
Tabela 2
Pružalac usluga može, u slučaju radova koji su hitni i ne trpe odlaganje, da obavijesti Korisnika o planiranim radovima i u roku kraćem od sedam (7) kalendarskih dana, ali ne kraćim od 24 sata.
Planirani radovi se izvode samo u periodu od 24:00 – 06:00 i maksimalno trajanje planiranih radova je 6 časova. Planirani radovi ne mogu da se izvode istovremeno na primarnoj i redudantnoj ruti.
Član 9
Korisnik može od pružaoca usluge zatražiti, jedanput mjesečno bez nadoknade, konfiguraciju razmjene saobraćaja sa drugim korisnicima, a dodatni zahtjevi za konfigurisanjem se naplaćaju prema cjenovniku.
Korisnik konfiguriše svoju opremu za pristup MIXP-u uz poštovanje uputa, shodno članu 5 ovog Ugovora.
Korisnik je dužan da plati naknadu za pružanje usluga razmjene saobraćaja za navedeni kapacitet u mjesečnom iznosu od XXX eura (bez PDV-a).
Uplate se vrše na žiro-račun Pružaoca usluga 510-8305-54 koji se vodi kod CKB banke, najkasnije 5 (pet) radnih dana po prijemu ispravne fakture. Faktura je ispravna ukoliko pored obaveznih elemenata sadrži i poziv na broj ovoga ugovora i obračunski period.
Član 15
Svaka ugovorna strana može raskinuti ovaj Ugovor nakon isteka minimalnog perioda trajanja iz prethodnog stava, uz obavezu dostavljanja pisanog obavještenja drugoj ugovornoj strani najmanje 30 (trideset) dana prije zahtjevanog dana raskida.
Ovaj Ugovor može biti izmijenjen samo sporazumom Ugovornih strana u pisanoj formi.
Ugovor može jednostrano da se raskine pisanim obavještenjem, prije isteka ugovorenog minimalnog perioda trajanja u sledećim situacijama:
- ukoliko je nad drugom ugovornom stranom otvoren postupak stečaja ili likvidacije, ili ukoliko je jednoj od strana oduzeta licenca/ovlašćenje za obavljanje ugovorenog posla;
- u slučaju kršenja bilo koje ugovorne odredbe od druge strane, ukoliko u roku od 15 (petnaest) dana od dana prijema pisanog obavještenja ne ispuni ugovornu obavezu.
Član 16
Pružalac usluga garantuje da posjeduje sve potrebne licence i da je ovlašćen za obavljanje ugovorenih poslova, tj. da Korisnik neće biti u obavezi da plaća bilo kakve dodatne naknade za korišćenje MIXP-a.
U slučaju da uslugama koje pruža Pružalac usluga bude povrijeđeno bilo koje opšte obavezujuće uputstvo ili propis, odnosno pravo trećeg lica, a posebno prava intelektualne svojine i/ili bilo koja srodna prava, Pružalac usluga će biti u obavezi da Korisniku da punu podršku u cilju rješavanja eventualnih sporova proisteklih obaveza iz prethodnog stava.
Svi podaci i informacije koje ugovorne strane razmjenjuju u cilju realizacije ovog Ugovora, kao i drugi podaci i parametri koji se tiču načina i uspješnosti izvršavanja ovog Ugovora, smatraju se povjerljivim informacijama.
Svaka ugovorna strana ima obavezu da spriječi neovlašćeni pristup bilo kojih trećih lica povjerljivim informacijama bilo koje vrste, poštujući najviše standarde koji važe u oblasti zaštite podataka i informacija.
Interna razmjena informacija i podataka između zaposlenih obje ugovorne strane neće se smatrati kršenjem odredbe o povjerljivosti, u mjeri u kojoj je potrebno za uspješno izvršavanje ovog Ugovora.
Pružalac usluga nema pravo da okolnost pružanja Usluga u skladu sa ovim Ugovorom koristi u sopstvene promotivne svrhe, osim ukoliko prethodno ne pribavi pisanu saglasnost Korisnika.
Sve obaveze čuvanja povjerljosti ostaju na snazi 5 godina nakon prestanka važenja ili raskida ovog Ugovora.
Svaka Ugovorna strana ima obavezu da vodi svu potrebnu evidenciju koja može poslužiti kao dokaz o podacima relevantnim za izvrsenje ovog Ugovora za period određen Zakonom o elektronskim komunikacijama.
DOWNLOAD
Ugovor u word formatu
